Wordt donateur

Een kind, een maaltijd, een tas,
een plek op school!

?

Schooltassenactie

Maaltijden-actie

HogarNieuws

Wordt donateur

Uw steun is hard nodig. Dankzij uw bijdrage kunnen kinderen en ouderen opgroeien en verblijven in een veilige en warme omgeving. Kunnen ze onbezorgd spelen en wonen. En naar school gaan.

Word vandaag nog donateur en stort uw bedrag op NL53INGB0000157855. (om kosten te besparen hebben we de machtigingsformulieren stopgezet). U kunt met IDEAL of met de Paypaldonatiemodule betalen.

Namens de kinderen alvast hartelijk bedankt!

Met onderstaande button kunt u veilig en eenvoudig met IDEAL uw donatie voldoen. Via TargetPay kunt u uw bedrag zelf wijzigen en wordt u doorverwezen naar uw eigen bank naar keuze om veilig uw betaling af te ronden.

button link IDEAL

logo ANBI_FCStichting-Hogar is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en u kunt gebruikmaken van bepaalde belastingvoordelen bij schenken/doneren.

Schooltassenactie

Een kind, een tas, een toekomst!

Voor maar € 17,50 schenkt u al een schooltas met alle benodigdheden voor een heel schooljaar aan een kind in Colombia.

Stichting Hogar sponsort ruim 2500 kinderen in Colombia zodat zij naar school kunnen, een opleiding kunnen volgen en een toekomst kunnen opbouwen. De tassen met inhoud worden in Colombia ingekocht!

Maak € 17,50 over op rekeningnr. NL14 INGB 0009 5617 37
t.n.v. Hogarnieuws, Apeldoorn
o.v.v. ‘SCHOOLTAS’

Met onderstaande button kunt u veilig en eenvoudig met IDEAL uw TASSENGELD voldoen à € 17,50 per stuk. Via TargetPay kunt u uw bedrag wijzigen indien u meerdere tassen wilt doneren. U wordt doorverwezen naar uw eigen bank naar keuze om veilig uw betaling af te ronden.

Maaltijden-actie

Een kind, een maaltijd, een plek op school!

Voor maar € 17,50 schenkt u een maand lang een maaltijd aan een kind op school.

De maaltijd is erg belangrijk voor een kind om naar school te kunnen gaan. Hun ouders hebben vaak geen geld hiervoor en laten daarom hun kinderen thuis! Stichting Hogar sponsort ruim 2500 kinderen in Colombia zodat zij naar school kunnen, te eten krijgen, een opleiding volgen en een toekomst kunnen opbouwen. De maaltijden worden op school bereid en zorgen voor een veilige plek, plezier en energie om geconcentreerd te kunnen leren.

Maak € 17,50 over op rekeningnr.
NL14 INGB 0009 5617 37
t.n.v. Hogarnieuws, Apeldoorn
o.v.v. ‘MAALTIJDENACTIE’

Met onderstaande button kunt u veilig en eenvoudig met IDEAL uw MAALTIJDGELD voldoen à € 17,50. Via TargetPay kunt u uw bedrag wijzigen indien u meerdere maaltijden wilt doneren. U wordt doorverwezen naar uw eigen bank naar keuze om veilig uw betaling af te ronden.

button link IDEAL

Wanneer u donateur wordt, nemen wij uw gegevens op in ons relatiebestand. Dan kunnen wij u op de hoogte houden over onze activiteiten. Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met uw gegevens. Hebt u toch bezwaar tegen het gebruik ervan, dan kunt u dit schriftelijk melden aan: Stichting-Hogar, 1735 HK 't Veld, of mail ons: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Stichting-Hogar is niet-commercieel, en onafhankelijk dankzij uw steun. We rekenen op u.

Hogar beschikt over een ANBI-status
ANBI-logo